sunnuntai 15. toukokuuta 2016

Varusteet täydentyivät

Hellou!

Ostamani kuoritakki on osoittautunut todella hyväksi ostokseksi! Olen käyttänyt sitä tihkusateessa ja se on pitänyt vettä kivasti. Toki kun en oo käyttänyt mitään kerrostoa alla niin takki on aika kylmä. Kerrostot ovat sitten seuraava ostoslistalla :)

Mutta sain nyt viimein ostettua itselleni vaelluskengät! Tilasin Scandinavian Outdoorin Outdoor-päiviltä Lowa Lady Light GTX -Gore Tex vaelluskengät. Minulla ei ole mitään kokemusta kengistä tai merkistä, joten toivotaan parasta! Kuvassa kengät ainakin näyttävät hyviltä ja tuoteselosteen mukaan sopivat hyvin minun käytööni.

Kuva: Scandinavian Outdoor
Kengät pitäisivät tulla minulle tällä viikolla, joten aikaa sisäänajoon olisi noin kuukausi :) Toivottavasti kengät olisivat hyvät eikä niitä tarvitse vaihtaa.

Kengät maksoivat 169,00 euroa ja olivat tarjouksessa vielä. Oikea hinta kengille olisi ollut 239,00 euroa, joten sain ne ainakin kivaan hintaan! 

Samalla tilasin vaellussukat uusiin kenkiin. Tilasin Miehen mukaan hyvät ja suositut Bridgedalen Trekker Cuped Woman's -sukat. Näillä sukilla on kolmen, siis kolmen vuoden takuu! Joten eiköhän ne ole hyvät :) Tilasin nyt vain yhden parin, mutta olis ehkä pitänyt tilata toinenkin.. 

Kuva: Scandinavian Outdoor 

Sukille iso + niiden kivasta väristä, joka tietenkin on urheilussa tärkeintä ;) Sukat maksoivat 21,50 € ja olivat myös tarjouksessa. 

Nyt minulla alkaa olemaan lähes kaikki tarpeellinen kasassa. Tarvitsen vielä kerrostot (tekninen ja fleece), toiset sukat (ehkä), hanskat (jotain on jo, mutta tekonahka -hanskat tai juoksukäsineet eivät ehkä sovi ). 

Reissun alkuun on enää kuukausi!! Muita reissuhankintoja minulla oli passi, jonka tilasin viime viikolla. Vanha passini menee umpeen heti reissun jälkeen, joten tarvitsen uuden. Passi kustansi täällä Vaasassa 44 € ja valokuva Zoomissa maksoi 17 €. 

Saako jo pakata? 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kävit ja kommentoit! :)